Pulse #73 má vodou chlazený motor Honda 750 s řazením na straně volantu. Do kokpitu se vejdou dvě osoby na tandemovém sezení a je vybaven klimatizací a dokonce i rádiem. Nejvyšší rychlost byla udávaných 130 mph.

Rám vozidla je vyroben ze svařovaných ocelových trubek, které jsou zase zasazeny do „skořepiny“ trupu. Řízení se provádí pomocí kola standardní velikosti s červeným logem PULSE uprostřed.

Odpružení se v podstatě skládá ze vzduchových tlumičů namontovaných na zadních a speciálně navržených odpružených předních tlumičů. Přední pneumatika je 13″ automobilová pneumatika. Výložníkové pneumatiky jsou menší 8″ přívěsové pneumatiky. Brzdy jsou umístěny na hlavních kolech a jsou hydraulické kotoučové, což dává PULSE výjimečně krátké brzdné dráhy.

Řidič PULSE se nenaklání do zatáčky jako u motocyklu nebo letadla, ale na vnější stranu zatáčky, jak byste očekávali u automobilu. To se nejsnáze demonstruje v zatáčce s nízkou rychlostí. Zdá se, že při vysokých rychlostech, například při změně jízdního pruhu, se PULSE pohybuje do stran a téměř vůbec se nenaklání.

 

Similar Posts