Nápad na neobvyklý design přišel od Marka Wilsona z Fast Company a byl destilován do renderů firmou Argodesign, která se zabývá designem produktů. Výsledkem je asymetrický design, který je plochý na jedné straně, kde se oba kusy spojují, a zakřivený na druhé straně.
Kola se roztáhnou v režimu motocyklu a stahují se v režimu auta. Je 128 palců (325 cm) dlouhá a v režimu auta má podobu vozidla připomínajícího buginu.
Automatizovaný zámek podvozku spojí obě vozidla dohromady a uvolní se stisknutím tlačítka. Přední kola se v režimu čtyřkolky bortí, zatímco při alternativě dvou kol se roztahují.
Kola mají sportovní design. Inspirací za designem tohoto vozidla je Batman Tumbler, na kterém pracoval Syd Mead. Mark poté vzal koncept koncepčního vozu s rozdělovačem jízdních pruhů přeměněný na dvě motorky, které budou představeny na autosalonu v New Yorku.
Dokovací konektory jsou umístěny směrem k přední a zadní části dokovací strany kol. Automatizovaný dokovací mechanismus s malým přistávacím kolem se používá ke stabilizaci a vyrovnání vozidel během procesu, podobně jako funkce automatického parkování u některých dnešních automobilů.
Tento projekt vedl Chipp Walters, navrhl několik projektů pro NASA v 80. a 90. letech, jak můžete vidět zde, z nápadu a náčrtů udělal něco dostatečně realistického, aby si to lidé mohli koupit. Tento inovativní vůz zahrnuje asymetrii, kdy motocykly mohou být ploché uvnitř, ale zakřivené zvenčí.
Auto sportovní přední kola bez nábojů, která umožňují přizpůsobivost. Přední kola každého kola se v režimu auta posunou zpět k sobě, aby se přeměnila na kola auta. Pro napájení zadních kol se používají samostatné elektromotory. Poloměr otáčení je zmenšen spolu se zmírněním omezeného řízení přední nápravy bez náboje díky využití podélného řízení osy otáčení vpředu a vzadu.